sobota, 7 maja 2011

Zakupki



Dziś nastawiłam się na zakupki do kartek:] Ale niestety w "moim" sklepie artystycznym są jeszcze przed dostawą więc mam przyjść w środę.. dziś muszę zadowolić się kilkoma papierami... zobaczymy co przywiozą... tymczasem udało mi się wyhaczyć kilka rzeczy u tulipanki ... choć dziś się spóźniłam - mam straszną ochotę na chipbordy - jeszcze nie było mi dane ich używać:] Poniżej zdjęcie co dziś udało mi się kupić:
  Poza tym udało mi się zrobić kartkę z Okazji Dnia Mamy... i uwaga uwaga jest to moja pierwsza kartka, którą przeznaczam na sprzedaż. Powiedzcie czy się nadaje. Ja chcę za nią 8zł, ale czy to nie za dużo? Doradźcie coś początkującej koleżance... Poza tym czy Wy na odwrocie dajecie swoją sygnaturę? Jeśli tak to jak to robicie:] Oto wcześniej wspomniana kartka:
 Poza tym kopnijcie mnie w tyłek bo wsiąkłam w to a muszę zacząć pisać pracę mgr, nauczyć się do koła i zrobić kilka projektów... Także na jakiś czas muszę zawiesić moje prace... mam nadzieję, że nie na długo:]
A poniżej zdjęcie książek, które czekają na mnie dzisiaj:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz