wtorek, 4 grudnia 2012

Reniferki? Jelonek? Sarenka? :)

Szczerze mówiąc brak czasu i ostatnie wydarzenia spowodowały, że dość mocno zaniedbałam "warsztat"... Teraz intensywnie nadrabiam, bo już w niedzielę mam wystawiać się na Jarmarku Rzeczy Ładnych - Edycja Świąteczna (byłam w lecie). Ale jak narazie robię zamówienia... mam nadzieję, że się wyrobię i będę mogła pojechać :)
Dziś stworzyłam kilka karteczek, pokazuję jedną, która poszła już na zamówienie, resztę pokażę, jak zrobię zdjęcia :)
Klasyczne, świąteczne połączenie zieleni z czerwienią, do tego cudny motyw reniferów (choć może przypominają jelenie?) na papierze Papermanii spowodowało, że bardzo się spodobała i już jej nie mam :)
Zdjęcia oczywiście nie oddają pełni papieru - lewy renifer jest czerwony, błyszczący... kilka zdjęć:


 Użyłam również cudnego stempelka od joligg, której bardzo dziękuję i odrazu mówię, że jeszcze się pojawią w innych pracach :)

Zapraszam wszystkich z okolicy na Jarmark :) Do oglądania również !!! :)


1 komentarz:

  1. Ale śliczna! Urocze te reniferki :D Wcale nie dziwię się, że się spodobały.
    Powodzenia na Jarmarku! :D

    OdpowiedzUsuń