wtorek, 6 grudnia 2011

Wyzwaniowo!

Dziś wszystko było tak intensywnie i oby zdążyć przed 23:59, że króciutko - już zdążyłam, więc tu spokojnie umieszczam rozszerzenie:P Będzie dużo zdjęć!
Pierwsze wyzwanie, na które się tak spieszyłam to na scrapujących polkach KARTKI#10 - Dla Św. Mikołaja. Wytyczne to: kolor czerwony - no tego tu u mnie sporo, postać Mikołaja - z zestawu die-cuts kupionego w scrapcomie, guzik - kwadratowy, czerwony. I oto co powstało: bardzo prościutka karteczka:

Kolejne wyzwanie, na które Was baaardzo zapraszam to znów scrapgang - Rysa poprosiła o zastępstwo na dziś, a że dziewczyny się nie odzywały postanowiłam, że ja to zrobię, najwyżej Rysa wskoczy na mój termin. No, ale że dowiedziałam się dzisiaj to też szybko musiałam działać:P Także drugie pod rząd moje wyzwanie (Zakładki są nadal aktualne), wyzwanie #5 nazwałam "Bileciki prezentowe". I po wytyczne zapraszam na bloga scraperek, a tu prezentuję co ja wykonałam na to wyzwanie:
Baza to resztki papieru wizytówkowego w wymiarach 5x5cm. Tło stworzyłam za pomocą czerwonego tuszu, na co naniosłam stempelki(Viva) czarnym tuszem, oraz śnieżynki czerwonym. Naniosłam czerwony brokat jako podkreślenie szczegółów - przede wszystkim owoców ostrokrzewu, na końcu popryskałam delikatnie błyszczącą mgiełką. Każdy bilecik różni się od drugiego, ale kolory i czerwone śnieżynki, a także mgiełka na całości tworzy całość z tych 4 bilecików, można powiedzieć "serię". Poniżej zdjęcia każdego osobno:




I na koniec już bez wyzwania, a może z największym - bilecik do prezentu dla mojej mamy - werdykt już jutro rano:P Bardzo prościutki - znów tło czerwonym tuszem, element z tego samego zestawu co Mikołaj na górze, białe kryształki i dziurka na srebrny sznureczek. Oto on:


I to tyle. Jeszcze raz zapraszam na wyzwania na scrapgangu! o TU i TU.

3 komentarze:

  1. Twój Mikołaj kominowy jest świetny! Fajna kartka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny blog i ciekawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze Twoje prace są tak fajne, że wgapiam się przed dłuższą chwilę w każdą z nich główkując skąd Ty bierzesz pomysły i inspiracje. Jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń