piątek, 11 maja 2012

Scrapgra

Kolejne wyzwanie scrapgangu już od poniedziałku, a w nim Rysa się napracowała! Naszykowała nam wspaniałą grę :

Wszystkie zasady są na naszym blogu DT Scrapgangu :)
Ja niestety nie znalazłam kostek i użyłam random.org. Tym sposobem zabawa zaczęła się na START papier + 5 gaza + 8 wstążka + 4 kolor zgaszony żółty + 2 motyl + 11 STOP. Tak mi się spodobała ta zabawa, że spróbowałam jeszcze raz z ciekawości co by było gdyby... i wyszło : START + 7 brokat + 11 tekturka + 10 STOP. Postanowiłam połączyć wszystkie wylosowane elementy i wyszła taka kartka:

Gaza została pokryta brokatem i tym sposobem wyszło 2w1 :) brązowa wstążka zaznacza środek kompozycji, żółć stanowi podkład, a motyl najważniejszy element, natomiast tekturka to tekturkowy guzik w lewym górnym rogu pokryty brązowym tuszem :)



Bardzo zapraszam Was do zabawy, bo jest na prawdę genialna :D

1 komentarz:

  1. Genialnie to wyszła Twoja praca; niesamowicie rozwijasz się, jestem pełna podziwu dla Twojej twórczości. Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń