środa, 12 września 2012

Wyniki Candy!!

Tak, w końcu wyczekane wyniki!
Bardzo Wam dziękuję za udział ale przede wszystkim za cierpliwość, bo nie zauważyłam żadnego zdenerwowanego komentarza :) Moje życie ostatnio pędzi jak szalone i nawet nascrapowanie czasu brak! Ja jednak nie zamierzam z tego wysiadać :P
Uzupełniłam listę o osoby obserwujące i lista liczy 56 zgłoszeń. Do losowania zatrudnilam random :) a oto co pokazał:
 Czyli 19. Trojanda ! Serdecznie gratuluję otrzymasz ode mnie to co bylo w candy i parę niespodzianek :)

Ze względu na moje niezorganizowanie postanowiłam obdarować jeszcze jedną osobę, tym razem tylko z obserwujących mojego bloga :) Zrobiłam oddzielną listę osób obserwujących, ale zgłaszających się na Candy i random wygenerował:
48. niebezpiecznie natchniona !! Bardzo się cieszę, że to Ty kochana, bo wiem jak długo obserwujesz mojego bloga, a komentarze są zawsze bardzo dopingujące!! Dostaniesz ode mnie paczuszkę niespodziankę :)

Czekam na Wasze adresy - wyślijcie mi je na maila szarutka@tlen.pl. Postaram się jak najszybciej wysłać paczuszki. :)

Wszystkim innym dziękuję i będę sukcesywnie odwiedzać Wasze blogi :)


8 komentarzy:

  1. WOW!!! Ale cudnie!!! Truskawkowy przepiśnik będzie mój!!! Ogromnie się cieszę :):):) Bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy i szczęśliwy dla mnie los :):):)
    Już wysyłam dane i serdecznie pozdrawiam :):):)
    Hurra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście zapraszam na moje niebieskie candy :)

      Usuń
  2. gratulacje, dzieki za zabawe i zapraszam na rozdawajke u mnie
    fioridifantasia.blogspot.it
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu się denerwować, jak się czeka na taki piękny zapiśnik :)
    Gratuluje zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Zwyciężczyń i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje! I bardzo dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo kurcze super :) Baaardzo dziekuję. Nie było mnie kilka dni bo praca mnie przytloczyła wracam a tu taka miła niespodzianka dziekuję!!!!

    OdpowiedzUsuń