poniedziałek, 29 lipca 2013

Lift lipcowy

Co prawda juz zbliżamy się się do ogłoszenia liftu sierpniowego, ale chcę nadrobić i pokazać co na Scrapgangu liftowałyśmy w lipcu. Na lipiec wybrałyśmy przepiękną kartkę Oliwiaen. Moja wersja również na ślub wyglądała tak :

Zdecydowałam inaczej zawinąć papiery, niestety po fakcie stwierdzam, że to był kiepski pomysł... Poza tym zmieniłam położenie kokardki. Do kartki stworzyłam pudełeczko, gdyż do żadnej koperty nie chciała się zmieścić :) A że i tak dawaliśmy osobiście to pudełko było idealne :D


Zdjęcia robiłam chwilkę przed przekazaniem szczęśliwej parze na siedzeniu w samochodzie, więc pomimo, że jakość kiepska i tak jestem zadowolona że coś widać :D

A tak wyglądał piękny oryginał Oliwiaen:



Zajrzyjcie na Scrapgang by zobaczyć wspaniałe interpretacje zespołu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz