czwartek, 20 lutego 2014

Zaproszenia

Dziś chcę Wam pokazać zaproszenia na pierwsze urodzinki z pięknym stemplem Saturated Canary. Odrazu mówię, że balonik dodałam - nie jest w oryginalnym stemplu i żeby nikt mnie nie oskarżył się tłumaczę, że nie rozpowszechniałam "przeróbki" jest tylko na własne potrzeby - konkretnie te zaproszenia. Zainspirowałam się dwoma foto wyzwaniami, ale o nich za chwilę. Stempelek kolorowałam jak zwykle kredkami akwarelowymi, papiery GP. W sumie 8 sztuk:





A teraz wyzwania na które zgłaszam zaproszenia:
Przede wszystkim zdjęcia:
Wyzwanie w Crafts and Me:- tłumaczy róże i beże :D
http://craftsandmeinspiration.blogspot.com/2014/02/febuary-challenge-145-and-winner-of.html

A także z Kreatywnego kufra:
A tu zainspirowały mnie kolorki
http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-foto-inspiracja-1.html

3 komentarze:

  1. Oj.. nie chcę zasmucać, ale z tego co wiem do Kreatywnego Kufra zgłasza się tylko biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :) ale zainspirowali mnie zdjęciem to podałam, zgłosiłam i napisałam im że jakby co żeby mnie nie brali pod uwagę... ale dzięki :D

      Usuń