czwartek, 22 września 2011

Lift Oliwiaen

Na blogu DM kolejna zabawa - Lift pięknej karteczki Oliwiaen. Troszkę się zraziłam do zabaw przede wszytskim do wymianek - pamiętacie wymiankę magnesową w której brałam udział? Do tej pory nie widać przesyłki - wiem że to wina tylko i wyłącznie poczty, ale mimo wszystko to była moja druga wymianka i już problem z pocztą. Bardzo bym nie chciała aby była odwrotna sytuacja - że moja paczka nie doszłaby do odbiorcy... No może kiedyś jeszcze spróbuję. 
No, ale jak zobaczyłam pracę do liftowania nie mogłam się powstrzymać - pomysły same wskoczyły do głowy i musiały być wykonane:] To mój pierwszy lift i nie mogłam się zdecydować dlatego też zgłaszam obie.
1. Pierwsza raczej męska:


2. Druga ślubna - troszkę mroczna mi wyszła...:P


3 komentarze:

  1. A mi obie bardzo się podobają. Te papiery są genialne. Jestem pod wielkim wrażeniem. Kochana piękniejszych u Ciebie nie widziałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odiwedziny u mnie :)
    pięknie kartkujesz:)
    mam nadzieję, że przesyłka dotrze wkrótce- może idzie przez WarszAwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne papierki, szary z rozem slicznie sie komponuje :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu w Diabelkim Młynie:)

    OdpowiedzUsuń