poniedziałek, 28 listopada 2011

Pierwsze wyzwanie

Tak, dziś przyszła kolej na moje wyzwanie na scrapgangsterkach! Zapraszam tutaj - Wyzwanie#4. Tam dowiecie się o wytycznych do wyzwania.

Tu prezentuję pracę jaką wykonałam do tego wyzwania.
Jest to zakładka (jedna z wytycznych wyzwania), którą stworzyłam dla mojej cioci, która jest ewidentnym molem książkowym - wypożyczam jej książki w bibliotece ok. 6 na miesiąc:] Tak więc dostała taką oto zakładkę:






 Wzór na papierze poprawiłam Ecoline brązową i też brązową akwarelą, całośc pokryłam mistem zrobionym z pomocą mojego sypkiego cienia:P Motylki to stemple z brązowym tuszem Latarni Morskiej, ćwieki również Latarni Morskiej kupione w scrapcomie. Z tego co wiem cioci tak przypadła do gustu, że zamiast ją używać stoi na szafce nocnej - obok książek i nie chce mnie słuchać żeby ją używała... więc nie wiem czy to dobrze, bo zrobiłam ją by nie musiała już zakładać książek ulotkami i pudełkami po lekach:P....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz