niedziela, 1 kwietnia 2012

Urodzinowa

Dziś bardziej na bieżąco - wczoraj moja mama miała urodziny (oczywiście kolejne 19) :) Z tej okazji do prezentu zrobiłam kartkę urodzinową.
Różowy papier to z serii latarni morskiej, a reszta to GP oczywiście :) stempelek z napisem mojego wykonania. Do tego postarzanie, tuszowanie czarnym i złotym tuszem dzięki czemu troszkę się błyszczą brzegi.

A kwiatki robiłam do wcześniej do TEJ kartki chrzcinowej i mi zostały - tu świetnie się wpasowały:



Przypominam o wyzwaniu na scrapgangu "Bardzo wiosenna zakładka".

2 komentarze:

  1. Bardzo romantycznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła cudownie. Kwiatki niesamowicie pasują. Kurcze chciałabym kiedyś dostać kartkę Twojego autorstwa. To dopiero byłby rarytas. Uwielbiam! Wszystkiego dobrego na święta.

    OdpowiedzUsuń