wtorek, 30 października 2012

Szczypta kobiecej elegancji

Dziś scrapgang ogłosił kolejne wyzwanie, tym razem pod tytułem "Szczypta kobiecej elegancji", kryją się wytyczne: użyć takich elementów jak koronka, kokardka, perełki...
Ja zrobiłam zakładkę do książki:
W której użyłam wszystkich elementów i dodałam jeszcze kwiatki. Kokardkę zrobiłam z koronki. Wszystko jest w odcieniach różu, bieli, beżu i brązach jednakże kolory troszkę przekłamane, nie udało mi się zrobić dobrych zdjęć, ale może trochę więcej widać:




I na koniec druga - ta płaska strona zakładki:

Jak zwykle zapraszam i zachęcam w braniu udziału w wyzwaniu Scrapgangu - macie na to dwa tygodnie od dzisiaj, powodzenia.

1 komentarz:

  1. Wygląda świetnie. Szkoda by mi jej było używać do jej podstawowej funkcji :)

    OdpowiedzUsuń