niedziela, 27 stycznia 2013

Czekoladowniki

Zostałam poproszona o stworzenie czegoś ładnego dla babci i dziadka od 2letniego chłopczyka, jeszcze nie robi laurek, a bardzo chciał coś dać :) Na scrapgangu w poniedziałek wchodziło nowe wyzwanie Ryski z paletą, więc czekoladownik dla babci jest właśnie w tych kolorach:
 Użyłam cudownego papieru GP Usłane różami, róże pokryłam crackle accents, całość zamyka się na ćwiek.

W środku jest miejsce na życzenia, które zostały naklejone tuż przed zawiezieniem :) a data przybita datownikiem, który też możecie mieć z mojego candy.

A oto ta Ryskowa paletka:

Dla dziadka natomiast powstał męski czekoladownik w brązowych barwach, w tym samym układzie co dla babci - zamykany na ćwiek, z miejscem na życzenia i przybitą datą :) Jedynym akcentem jest niebieski samochodzik z GP, a główny papier to graphic45...  tak mi było szkoda ciąć je, a jak już zaczęłam to nie moge przestać :) są cudowne!


 A ten rowerek w środku to naklejka z bloku Tima Holtza.

Zapraszam Was do uczestniczenia w naszych wyzwaniach!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz