niedziela, 6 stycznia 2013

Kolejny kalendarz

W końcu zrobiłam kalendarz dla siebie :)) w zeszłym roku, cały czas to odkładałam i chodziłam ze zwykłym, jakimś, ale teraz się spiełam i powiedziałam, że nie będzie tak, że "szewc bez bytów chodzi"! Zrobiłam i jestem bardzo zadowolona :) Ocenicie sami:


Jak widać doceniłam swoją maszynę do szycia:))) Zgłaszam go na wyzwanie kwiatu dolnośląskiego "Kalendarz"



A teraz dla wytrwałych co czytają całe notki:
Wielka Niespodzianka od całego zespołu Scrapgangu zaglądajcie i próbujcie !!!!!


4 komentarze:

  1. Kalendarz bardzo w moim stylu. Znaczy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! To też mój styl:) Właśnie podobny kończę kleić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kalendarz. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego! :)

    OdpowiedzUsuń