piątek, 13 maja 2011

Bu!

Takie oto "Bu!" przedstawia to, co myślę :P a dokładnie - nie zadowolenie - rozchorowałam się i tak tłumaczę moją nieobecność na blogu. Wracam powoli do siebie:] W tak zwanym między czasie zapisałam się do wymianki w Diabelskim Młynie i nie muszę chyba mówić, że to moja pierwsza wymianka :D

już nie mogę się doczekać kogo wylosuję i jak to wyjdzie. No, i oczywiście nie mogę pozbyć się myśli, czy tej osobie spodoba się to, co zrobię. Chciałabym opublikować postępy w pracy nad zawieszką no, ale z tego, co wiem to nie mogę...:] Ale zdradzę tylko, że nie posłuchałam się w 100% wytycznych i głównym haftem nie będą słowa. Dlaczego? "Bo czymże są słowa bez czynu":] Haft oczywiście jeszcze nieskończony, ale muszę przyznać, że całkiem nieźle idzie:]
Dziś też dopisałam się do cudownego Candy u Czekoczyny... Powiedziałabym żebyście dołączały, ale jak zobaczycie, jakie cukierasy są do zdobycia to zachęta nie jest potrzebna:] Nie ukrywam, że sama mam straszną ochotę na wygraną, bo strasznie przydałyby mi się takie gadżety... na początku drogi :P No, ale na razie czekam na to, co udało mi się zakupić u Tulipanki... jeszcze kilka dni i powinnam mieć to u siebie:]
No to tyle na dziś... życzcie mi zdrowia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz