wtorek, 3 maja 2011

Początek

Naoglądałam się i naczytałam podobnych blogów i postanowiłam również przystąpić do tego grona. Już nawet nie pamiętam kiedy zrobiłam swoją pierwsza robótkę, ale wydaje mi się, że jeszcze nie chodziłam do szkoły. W zasadzie to chyba nauczyłam się tego będąc jeszcze w brzuchu mamy, która dzielnie dziergała i wyszywała będąc w ciąży ze mną. :)
Zauważyłam, że osoby prowadzące tego typu blogi zamieszczają postępy w pracy - ja jestem bardzo niespokojną duszą i robię kilka rzeczy na raz więc czegoś takiego nie mogę obiecać:] Jednakże będę zamieszczać to co odnalazłam - co zaczynam i co kończę. Swoją drogą powinna to być motywacja by szybciej móc coś pokazać:]
Zacznijmy może od tego czym są te moje pasje - otóż wszelkie rękodzieło: głównie haft krzyżykowy, staram się robić też małe ozdóbki na szydełku, uczę się robić na drutach, rysuję itp... Chciałabym spróbować robić biżuterię, kartki i zakładki - na razie robię to tylko w gronie rodzinnym, jednakże może mogłoby to być również jakąś formą dodatkowego zarobku.
Na zakończenie pierwszego posta umieszczam stworzone na próbę kartki z okazji Świąt. Podobno się udały... bynajmniej wygląda na to, że się podobały:] Czas się zabierać za kolejne:P



2 komentarze:

  1. I dobrze, że się zdecydowałaś na bloga. Naprawdę fajnie później spojrzeć sobie wstecz na to, co się robiło np. przez ostatni rok. To taki trochę robótkowy pamiętnik. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki:] juz stracilam nadzieje ze ktos tu wogole zajrzy i cos powie... :)

    OdpowiedzUsuń