poniedziałek, 25 czerwca 2012

Biało czerwoni!

W końcu coś bardziej na bierząco :) Kolejne wyzwanie scrapgangu - tym razem moje. Euro trwa! Co prawda nie wyszliśmy z grupy, ale po meczu Grecja-Niemcy tylko się cieszyć :) A więc na pocieszenie możemy śpiewać - "Polacy nic się nie stało!"... Poza tym nadal pozostajemy gospodarzami, więc warto pobawić się również w barwach Polski - stąd dzisiejsze wyzwanie. "Biało czerwoni!"
Wytyczne dotyczą tylko barw - biel i czerwień, dopuszczalne są inne kolory, ale w bardzo małej ilości, aby nie zatracić głównych barw - np. tekst, granice, kontury itp. Co również fajne w tym wyzwaniu prace mogą być różne - nie tylko scrapbooking :) Także zapraszam!!
A oto moja baaardzo szybka praca, bo powstała już tydzień temu by mogła polecieć do Mag na urodziny :) 
Niestety nie miałam czasu by czekać na słońce, więc kolory są troszkę przygaszone - jeśli znacie ten papier GP to wiecie o czym mówię :)




Serdecznie zapraszam do brania udziału w tym wyzwaniu !!
I jeszcze z innej beczki - znów mam jakiś dziwny czas - uwielbiam czytać książki, ale teraz mam tyle na liście które chciałabym przeczytać..., a czasu brak! Dziś poniżej dodaję zdjęcie stosiku książek na najbliższy czas - ma to za zadanie zahamować mnie, aby nie pożyczać innych książek dopóki tych nie przeczytam... mam nadzieję że podziała :D Dwie górne - Starcie królów i Jutro już zaczęte, więc czytam w kolejności od góry.



4 komentarze:

  1. ja skonczylam starcie kilka dni temu i kupilam juz nawałnice mieczy:) powodzenia w pokonaniu stosiku

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuchy na kartce cudne- szczególnie ten duży- Sama robisz :)
    Książek zazdraszczam ze mnie też mól książkowy jest. Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Starcie królów dobra książka, choc jak skończyłam wszystkie części to stwierdziłam, że jednak nie są to moje ulubione książki.
    Fajne te zawijasy z brokatu :P

    OdpowiedzUsuń