środa, 6 czerwca 2012

Optymistycznie.... ??

Kolejne wyzwanie scrapgangu już ogłoszone - w ubiegły poniedziałek... Tematem wyzwania Młodej Kobiety jest "coś optymistycznego" - chodzi o dobrze widoczne optymistyczne słowo tj. miłość, szczęście, radość itd... ja się spóźniłam, bo ostatnio wiele się w moim życiu dzieje i ciężko mi znaleźć natchnienie do optymizmu :( . Ale dziś w końcu zmusiłam się do stworzenia pracy na to wyzwanie, mam nadzieję, że dziewczyny wybaczą mi spóźnienie...
Żeby było ciekawiej jest to mój pierwszy wpis do art journala - już dawno postanowiłam, że założę swojego art journala, ale jakoś zawsze było coś ważniejszego do zrobienia :) Dziś uznałam, że jest to najlepszy pomysł na to wyzwanie, gdyż dodatkowo należało użyć min. 3 mediów. A oto moja strona z użyciem optymistycznego słowa:

Użyłam kilku kolorów akwareli, tusze: brązowy i złoty, brudny ecoline, perełki w płynie: perłowe i transparentne, czarny cienkopis, różowy brokat... i chyba tyle.

Poniżej dobrze widać zaznaczone transparentnym Perlen - Penem kwiatki :


A tu bilecik z sentencją "Oczekiwanie na szczęście" a jak ja to mówię - kto czeka ten się doczeka :) Potraktowałam go ecoline, a różyczkę różowym brokatem, bilecik z ptaszkami zmasakrowałam troszeczkę traktując wodą, gniotąc i farbując brązowym tuszem:


Jak zwykle serdecznie zapraszam do brania udziału w wyzwaniu o TU.

2 komentarze:

  1. Bajeczny klimat, słodka buzia na starym zdjęciu i odrobina brokatu. Jak się ma takie wyczucie jak Ty to jest to niewątpliwie przepis na tak piękne dzieło jak to powyżej. Jesteś niesamowita. Zawsze mnie zaskakujesz. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany... dziękuję... :D

    OdpowiedzUsuń