środa, 7 sierpnia 2013

Lift sierpniowy

Zaczął się kolejny miesiąc, więc Scrapgang znów proponuje lift. Tym razem wybrałyśmy romantyczną kartkę Karmeleiro.  Tak na marginesie mówiąc zawsze chciałam zliftować coś tej autorki... :))
Moja wersja kartki wygląda tak:

Użyłam papieru GP z bloczka miłosnego, papier echo park z bloczka Victorian gardens, serwetkę, serduszka wycięłam z GP-mniejsze serce, większe nie wiem co to za papier - kiedyś dostałam od Rysy :) dwa rodzaje koronek - jedną potraktowałam białą farba akrylową, zwykły sznurek, pręciki białe i perłowe, napis "you&me" Rapakivi i oczywiście papierową różyczkę - tez od kogoś dostałam :)




A oryginał Karmeleiro wygląda tak:



Zapraszam na Scrapgang by obejrzeć inne prace DT i zgłosić swoje interpretacje :)


PS. Wygląda na to, że powoli wracam, ale ciiiiii żeby nie zapeszać :)))

2 komentarze:

  1. Lato sprzyja "ucviekaniu" ja chyba jeszcze potrzebuję czasu na powroty :)))
    Piękny lift (ing?) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I lift i oryginał bardzo romantyczne, a mimo to oba różne. Każdy super!:)

    OdpowiedzUsuń