środa, 9 października 2013

Lift październikowy

Kolejny miesiąc i kolejny lift na Scrapgangu, ale tym razem postanowiłyśmy spróbować z kartkami zagranicznymi i tak powstała nowa zasada liftów - raz kartka polskiej autorki, raz zagranicznej. Tym razem padło na śliczną kartkę Alyce (Australia).
Użyłam tu drugiej dziewczynki z Saturated Canary o której mówiłam przy okazji TEGO posta. Kolorowana również kredkami akwarelowymi. Może i przerażająca jest ta ilość warstw, ale zapewniam - liftowanie tej kartki była czystą przyjemnością. :)
Moja wersja:
Jak widać użyłam wielu papierów z różnych firm jest tu GP, UHK, 45Graphic i sama nie wiem czy coś jeszcze :)



A niedościgniony oryginał wygląda tak:

Cudownie się koloruje te stempelki :)


2 komentarze:

  1. Podziwiam umiejętność łączenia papierów z różnych kolekcji. Ja najpewniej sie czuję mając pod nosem papiery tylko z jednej kolekcji. Lift świetny, stempelek pieknie pokolorowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się zdecydować czy bardziej podoba mi się oryginał czy praca nim inspirowana. Obie są piękne. Niezmiennie zachwycona Twoimi dziełami.

    OdpowiedzUsuń