piątek, 4 października 2013

Urodzinowa dla Hani

Kartka powstała na zamówienie na 4 urodziny małej Hani:) Miałam totalną dowolność, w kolorach, rozmiarach itp :) Ideał. Jakiś czas temu pokochałam stemple Saturated Canary i jak wpadły w moje ręce zastanawiałam się gdzie je użyć... A tu takie zamówienie - idealne :) Odrazu pokolorowałam dwie dziewczynki, ale o drugiej to za kilka dni :)) Z tą miałam problem w jakie kolorki pójść... jak przyszły do mnie papiery z GP kartka i kolory same się ułożyły, a do tego dowiedziałam się, że Hania ma jasno brązowe włosy i niebieskie oczy.
Kolorowałam jak zwykle kredkami akwarelowymi i wyszło tak:





Zamawiająca była bardzo zadowolona, a jak później się dowiedziałam Hania koniecznie chciała oderwać "laleczkę" to najlepszy komplement :)

Pozdrawiam gorąco i przypominam o wyzwaniach na Scrapgangu:


Jeszcze kilka godzin -scrap i kilka dni wyzwanie szkolne:

Paletka jeszcze ponad tydzień


Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz