wtorek, 29 października 2013

Zabawa w bingo

Kolejne wyzwanie w Scrapgangu :)) Tym razem ja się głowiłam co by przygotować. Pomyślałam, że dawno nie było bingo i usiadłam i rozrysowałam prawdziwe, 5-polowe bingo :)
Grając wybrałam pionowy, lewy rząd: żółty, czerwony, dziewczynka, liście, guzik. Stworzyłam jesienną zakładkę do książki wykorzystując uwielbianą przeze mnie grafikę gorjuss :) Wyszła tak:





Książki pokryłam glossy accents(okładki) i crackle accents (papier).
Liście są zarówno wycinane jak i stemplowane.

Serdecznie Was zapraszam do wspólnej zabawy, oto bingo przygotowane przeze mnie:

 
 http://scrapgangsterki.blogspot.com/2013/10/wyzwanie-56-bingo.html

1 komentarz:

  1. Świetna jest! Mnie też bardzo podoba się ta dziewczynka, może dlatego, że z wyglądu przypomina trochę moją córkę ;)

    OdpowiedzUsuń