piątek, 1 lipca 2011

Urodzinowa kartka

Wczoraj moja przyjciółka miała kolejne już urodziny, więc postanowiłam zrobić dla niej kartkę - gdyż niestety mieszka teraz daleko:( Stwierdziłam że może się ucieszy będąc tak daleko od Polski, że ktoś o niej pamięta:P Poleciała już do niej, ale na pewno się spóźni bo nie mogłam zdobyć do niej adresu a nie chciałam jej bezpośrednio pytać, bo pewnie by się napaliła, że do niej przyjadę... niestety nie stać mnie na to:(... No ale stworzyłam taki zielony zestawik(może nie widać - na pierwszym zdjęciu bransoletka z warsztatów):





Do zrobienia karteczki w końcu zdecydowałam się użyć elementów od Ani i znaczka zakupionego u Tulipanki.
Poza tym dla osób z Olsztyna: dziś zauważyłam na witrynie Joko informację o pokazie decoupage - 5.07 o godz.13. Może uda mi się być:]
Miłego deszczowego weekendu dla wszystkich:]

1 komentarz:

  1. Piękna niespodzianka, widze i stempelki i kwiatuszki. Wszystko w moim ulubionym kolorze.
    PS. Widziałam info w Joko, jednak o tej porze to raczej nie wyrwę się z pracy, chyba że na chwilunię . Szkoda :( czekam na Twoją relację.

    OdpowiedzUsuń