wtorek, 26 lipca 2011

Postępy

Minął kolejny tydzień mojego pobytu w Gdyni... ehh zaczynam tęsknić i to nie tylko za scrapkami :] poniżej kolejne zdjęcia, które tu cyknęłam - w końcu wybrałam się do portu i widziałam słynną Błyskawicę i Dar Pomorza, jednakże przepraszam, ale nie widziałam potrzeby zwiedzania tych statków... no ie ciągnie mnie do tego o nie:P natomiast bardzo fajny wydał mi się statek piracki - fotka poniżej, jednak zwiedzać go nie można było tylko po wykupieniu biltu na krótki rejs... mam chorobę morską, więc podziękowałam:P
Poniżej jeszcze dwie fotki - jedna poprostu wody, druga - Gdyńskie Sea Tower ukończony w 2009 roku... wiem że możecie się nie ekscytować tym tak jak ja - dla mnie to perełka współczesnej architektury:]
Na samym końcu pokazuję postępy w hafcie, są już widoczne aczkolwiek powolutku posuwam się do przodu - czas goni, ale jestem dobrej myśli - "dam radę" :] Muszę tylko przyznać, że denerwuje mnie ta kanwa - za duże oczka i za miękki materiał - na powiększeniu zdjęć widać, że robią się dziurki - mam nadzieję, że znikną po praniu i prasowaniu... Najgorsze, że mam dużo w zapasie tej kanwy:P



I to by było na tyle. Pozdrawiam czytających, a szczególnie komentujących:] Pozdrowienia znad morza!

1 komentarz:

  1. Dziękuje za pozdrowienia:) Piękne te nasze morze, zwłaszcza na Twoich fotkach. Hafcik zapowiada się baaaaardzo ciekawie. Myślę, że po wypraniu nie będzie śladu po igiełce.

    OdpowiedzUsuń