piątek, 2 marca 2012

Z nutką folkloru...

I znów pora na kolejne wyzwanie Scrapgangu, tym razem wyzywa Rysa :) To kolejne, miejmy nadzieję, że nie pechowe, bo 13 wyzwanie nosi nazwę Z nutką folkloru, w którym to Rysa prosi o dowolną pracę z elementem folkloru, czyli inspirowane wszelaką kulturą ludową:) Jak widzicie jest bardzo prosto, wiele technik tu pasuje :)

Ja pomimo prostoty miałam mały problem, gdyż postanowiłam, że w pracy tej chcę przedstawić mój rodzimy region jakim jest Warmia. Wiem, że Warmia nie jest odróżniana od Mazur - co zarówno dla Warmiaków jak i Mazurów jest bolesne :P po dłuższych zastanawianiach się postanowiłam stworzyć malutkie ATC przedstawiający ludowy strój pary już po ślubie - typowy czepiec u kobiety i powstało takie maleństwo:
Rysuneczek wykonany cienkopisem i kolorowany kredką akwarelową - nutki nawiązują do tematu wyzwania. Wystająca koronka na górze ma nawiązywać do czepca, a tasiemki na dole (niebieska i czerwona) do elementów stroju - na sukni naszyte są niebieskie tasiemki satynowe. Napis "Warmia" powstał za pomocą moich malutkich stempelków "Drukarenka szkolna" mających więcej lat niż ja :)

Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału w tym wyzwaniu jeszcze dużo czasu i koniecznie zajrzyjcie jakie prace wykonały dziewczyny z zespołu:)


Ah i również przed chwilą ogłosiłam wyniki mojego wyzwania Zielono mi! Zobaczcie kto dostał kolejne Top3! o TU.

2 komentarze: