wtorek, 4 października 2011

Digital

I znów za sprawą scrapujących polek zabrałam się za coś nowego...:]  Tym razem Digital, oczywiście najpierw przeprowadziłam poszukiwanie co to tak w ogóle jest. Dla tych co tak jak ja nie mają pojęcia informuję: jest to scrap wykonany w całości na komputerze za pomocą programu graficznego, w moim przypadku to PS, ale można za pomocą innego np Corela. Do mojego scrapa potrzebowałam różnych elementów, w wytycznych wyzwaniowych DIGITAL#1 było zdjęcie portretowe (szok wybrałam swoje... nie wiem czy to był dobry pomysł...), ramka i coś metalowego. Przeszukałam internet i wybrałam elementy ShabbyPrincess oraz FreeDigitalScrapbooking. Jeśli chodzi o Shabby to zestaw Holiday Sampler i kilka elementów z Happy Go Lucky (np. metalowa zawieszka). Oto i on:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz