wtorek, 11 października 2011

Digital#2

No i po raz kolejny te scrapujące Polki... chyba się uzależniłam, na prawdę nie mam teraz czasu ale znajduję chwilkę aby chociaż zajrzeć na sp i bloggera. Tak dobrze pracowało mi się ostatnio z Digitalem, że postanowiłam wziąć udział również w drugim wyzwaniu. Tym razem tematem są kropki i kropeczki czyli Kropkomania :] Oto co przygotowałam na to wyzwanie:
Do stworzenia Digitala użyłam: zestawów Shabby Princess ('Plentiful', 'Happy Go Lucky'); alfabetu 'Pink A Dot'; FDS 'The Earth Day' i oczywiście zdjęć moich kotek zrobionych przeze mnie. Piratkę już kiedyś pokazywałam, druga to Gaja... więcej nie mam :D
Wiem, że tu zaglądacie co dodaje mi sił, aby kontynuować tego bloga i baardzo Wam za to dziękuję. Jednak chcę Was bardzo prosić o zostawienie jakiegoś śladu po sobie poza liczbą na liczniku:]
Ogłaszam również wszem i wobec, że bardzo pracuję nad moją pracą magisterską i obiecuję, że po obronie (pozytywnej) ogłoszę moje pierwsze candy (myślę że będzie to jeszcze w tym roku:P).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz