sobota, 22 października 2011

Drzwi

Na ostatnią chwilę wrzucam zdjęcie na wyzwanie Art Piaskownicy - znów fotka. Wrzucam bardzo późno choć od samego początku wiedziałam że właśnie to zdjęcie chce zgłosić na to wyzwanie:] Zawsze coś z tym czasem:D Zdjęcie zrobiłam rok temu w Finlandii (Helsinki). Zauroczyły mnie takie wejścia do domów a w szczególności ten. Niestety nie mogłam zrobić zdjęcia bliżej gdyż tam jest prawo nie zbliżania się do prywatnego domu do pewnego miejsca:D już nie pamiętam ile to metrów było:D

3 komentarze:

  1. Cudna fotka! Kocham takie zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo Fińsko :)
    Pozdrówki Szara ;> Teraz jak już dorwałem Twojego bloga... to strzeż się nagłych i nieprzewidzianych komentarzy :)

    Pozdrawiam!

    K.K.

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh noi mnie znalazł...:P komentuj ile wlezie:P

    OdpowiedzUsuń