wtorek, 25 października 2011

Digital#4 Pomysł na jesień

Noi znów scrapujące polki:P Szczerze mówiąc nie sądziłam, że Digital mnie tak wciągnie! Teraz jak siedze non stop przy komputerze i nie mam gdzie się rozłożyć z przydasiami... wszędzie książki, książki i notatki:P ...to jest jedyne scrapowanie na jakie mogę sobie pozwolić. Jeśli nie zdążę napisać pracy to zrzucę na sp! weszłam dziś tylko na chwileczkę by pogadać z dziewczynami. A tam co? nowe wyzwanie Digi:P miałam tylko zrobić sobie elementy, trochę popisałam, ale nie mogłam się skupić, więc musiałam to skończyć:P
Wyzwanie Digital#4POMYSŁ NA JESIEŃ przygotowany przez Dul nie ma żadnych wytycznych oprócz tematu. Najpierw oczywiście miałam inny pomysł, ale że zapowiada się pracowita jesień postanowiłam oskrapować swoje postanowienia/zadania jesienne:P Noi po waszych komentarzach i rozmowie z Rysą stwierdziłam, że może jednak potrafię rysować w co zawsze wątpię i muszę spróbować rysować więcej. Na studiach rysowałam bardzo dużo, ale to były takie na zajęcia -na kolanie i na szybko:P takich wypracowanych powstało bardzo mało.
Oto co powstało:

Do wykonania użyłam głównie zestaw ShabbyPrincess 'Harvest Spice', pasek papieru po lewej to też Shabby P. Promise Collection'Stripes', a poza tym to moje rysunki - w ramkach po lewej kompozycja z ogrodów japońskich-człowiek,ziemia,niebo, po prawej architektura Powiśla, z lewej na papierze w paski detale architektury Warmii, Mazur, Powiśla i Małej Litwy, a po prawej w rogu detal kompozycji do projektu. i tyle...:P reszta to pędzle PS...

Muszę chyba pomyśleć o zablokowaniu sobie SP na 2 tygodnie...to już uzależnienie!
.......
po 5 minutach:)
zapomniałam napisać- do osób zaglądających, komentujcie! Nawet jeśli się Wam nie podoba piszcie! Cały czas się uczę i konstruktywna krytyka jest mi potrzebna :) Coś też dla Was szykuję... dla komentujących też, ale nic nie powiem, ani od kiedy będę liczyć, ani do kiedy, ani co to będzie. Nic a Nic!! :)

3 komentarze:

  1. Twoje rysunki na tym digi mnie zachwyciły! Co do digi to Cię podziwiam, ja nie mam odwagi zabrać sie nawet za jeden. Jakoś tylko papier i papier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Digi jest super, ale wciąż najbardziej zazdroszczę Ci talentu do rysowania. Piękne szkice.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja praca, te drzewka w dolnym rogu są zachwycające. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń