niedziela, 2 października 2011

Podwójny debiut

Tak, tak znów debiut:P Zgłaszam kolejną pracę na wyzwanie na scrapujących polkach ATC#1 o tematyce bajkowej - już wiecie jaki jest pierwszy debiut? Tak - to moje pierwsze ATC... mam tremę przed pokazaniem, tremę podwójną, bo to pierwsza praca jaką tu pokaże robiona całkowicie ze swoich rysunków. Po prostu tknęło mnie i zaczęłam rysować i używać mediów. Uzyłam jednego stempelka - ćma na filiżance, poza tym to cienkopis, ecolina, tusze, i zrobiona błyszcząca mgiełka za pomocą mini mistera. Czego chyba nie widać - zegar jest złoty, sukienka srebrno niebieska,  a wszystko pokryte bardzo błyczącym... czymś z mini mistera:P Miałam problemy z aparatem, ale może coś jednak widać.
No nic... pokazuję:


4 komentarze:

  1. Zadziwiłaś mnie kobieto, niesamowicie Ci to wyszło; ja rysować nie potrafię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No super!
    Mi niestety brakuje talentu jeśli chodzi o rysunek i malowanie i strasznie nad tym ubolewam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie rysujesz :). Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń