czwartek, 20 października 2011

Vintage

Kolejne wyzwanie digital na sp, i znów nie mogłam się powstrzymać i w ramach odreagowania w trakcie pisania pracy stworzyłam kolejnego, już lub dopiero trzeciego digitala nie tylko na sp ale i w życiu:P Wyzwanie Digital#3 Vintage ma tylko dwa polecenia - styl Vintage i zdjęcie w sepii lub czarnobiałe - ja poszłam jeszcze dalej i dodałam zabrudzenia i wytarcia zdjęcia. Źródła elementów: Shabby Princess - Christmas(śnieg), Spontaneous-Delight(tło, kartonik za zdjęciem), Plentiful(ramka), Harvest Spice(wstążka), napisy i postarzanie zdjęcia - Photoshop. Oto on, a pod spodem historia zdjęcia:D

Norwegia… najwyżej wysunięty punkt Europy…(nie daleko granicy z Finlandią), jedyne miejsce, gdzie woda nie zamarza do temperatury -8°C! ok.  -15°C temperatura powietrza, -5°C woda. I my!! Wariaci, studenci, zlepek różnych kultur, lecących trzymając się za ręce do wody w samych strojach kąpielowych… max 5min w wodzie i biegiem spowrotem do autokaru by się rozgrzać… adrenalina swoje robi. Kinga(Węgry) poślizgnęła się wysiadając i nawet nie zauważyła, że krwawi aż do powrotu do autokaru:] Nie obyło się bez szycia... Ja skaleczyłam stopę biegnąc do wody poczułam jakieś 1,5h później… Wrażenia, wspomnienia BEZCENNE! Chętnie bym to powtórzyła, ale bez nich to już nie będzie to samo. Podobno takich wariatów jest więcej - co roku tam jeżdżą by  tego spróbować. Ja szczerze polecam, choć miałam okropnego pietra! A co najśmieszniejsze, nagrali o tym dokument, mieszkańcy wypowiadają się na nim o ludziach przyjeżdżających "To jakieś wariactwo, ja bym w życiu tego nie zrobił":P I niech żałują:D

4 komentarze:

  1. Jestem oczarowana klimatem tej pracy! Cudeńko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scrap! Podoba mi się jego przewrotność :) Pięknie wybrudzony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, muszę jeszcze tutaj pochwalić Twoją pracę ! Jest pierwszorzędna. Lecę oglądać inne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :] bardzo mi miło czytając Wasze komentarze, dziękuję z całego serducha

    OdpowiedzUsuń